04 August 2012

Happy Anniversary Mama & Papa

Sempena anniversary mama & papa kali ni, aku dah bercadang nak membuat kek. Habis segala youtube, blog, myresepi aku terjah. Study siang malam hafal resipi. Akhirnya aku bercadang buat kek red bebet. Kek kesukaan orang ramai. Cuma risau je kalau aku buat dah jadi kebencian orang ramai pula.

 Haaaa...dah nampak tu kejelitaan kek dalam oven. Merah mak ngah. Bukan mak ngah nani ye. 

Selepas letak frosting. Amacam? Haha.Alhamdulillah. Berjaya jugak cubaan membuat kek aku ni. Yabedabeduuuu.

Untuk resepi, nanti aku share lah ye. Malas nak menaip panjang-panjang. Lagipun, ramai dah orang share resepi red bebet ni. Merata-rata ada. Google je "resepi red bebet". Tipu tipu. kalau tulis red bebet mungkin keluar gambar bebet garang. Google red velvet ye. Byeeee.


No comments: