05 July 2012

Baju Nikah

Assalamualaikum.

Penat betul jadi suri rumah sekarang. Hikhikhik (gelak gatal meghela). Hei hei hari ni tak nak melalut. Tak nak tulis panjang-panjang. Nak bagitau rahsia ni je.


Rasa-rasa macam nak jual/sewa kan baju ni je (termasuk veil. Tudung tu kalau nak jugak pun boleh). Sayang tengok dia dibiarkan bergantung dalam bilik. Kalau sesiapa berminat boleh bagitau. :)) 

Rindu Kak Limah ni jugak yang sentiasa ada dengan aku walaupun terpaksa tinggalkan anak. Shuwit. (tetiba teringat tak pulang lagi kasut Man Kajang dia)

Baiklah itu sahaja setakat ini. Seronoknya dah nak Ramadhan!!!!

No comments: