30 June 2012

Serius

Sekarang tengah jem gila dalam basement parking CIMB. Apa lah yang yang ramai sangat datang Jalan TAR Sabtu ni. Jem atas jalanraya ada lah munasabahnya. Ni dalam parking. Dah sejam tunggu. Dalam duk menunggu tu, banyak jugak yang aku fikir.

Alhamdulillah. Masuk hari ni genap sebulan aku berkahwin. Penat jugak jadi isteri. Kerja. Kemas rumah. Masak. Basuh baju. Dan kerja sampingan yang sulit. Haha. Lepas aku kahwin ni, aku rasa aku jadi orang yang makin tinggi tahap kesabaran. Tak berminat dengan pergaduhan apatah lah bergaul bebas (gaya cerita macam sosial). Mungkin aku dah ada kesedaran sivik dalam kehidupan aku ni. Aku pun dah mula sedar apa yang penting dan apa yang tak berapa penting untuk aku. Dan aku mula tak kisah apa yang orang lain nak kutuk atau cerita pasal aku. Sebabnya mulut manusia mana boleh tutup. Ceritalah apa sahaja cerita asalkan aku sendiri tahu betul atau tak cerita itu. Kumpul lah sebanyak mana ahli membenci aku selagi boleh, aku akan tetap tak kisah. Harap berbahagialah dunia akhirat.
Stress di waktu jem dah jadi melalut. Kehkehkeh. Selamat menjalani kehiudapan yg lebih barakah. Amin. Tak sampai sebulan lagi nak Ramadhan. Terima kasih Allah. :)))

 p/s: I am who i am today because of the choices I made yesterday! -sumber:Google-

1 comment:

мyΞ'™ said...

semoga menjadi isteri yang solehah echah!! amin!