20 January 2011

Tak ada tajuk lah

Assalamualaikum
Hello
Hai
Halo halo halooooooooooo

Lately ni ada banyak benda aku nak cer cite cer cite. Tapi aku rasa macam tak sesuai nak hebah-hebahkan kat satu dunia. Yelah. Sesuai dengan perangai aku yang malu-malu abu ni, jadi baik simpankan saja dulu. Bila ada masa yang sesuai, aku cer cite kan lah.

Baiklah. Sekarang ni aku kat taman tun. Tengah menunggu norman mandikan agus. Disebabkan selalu sangat mandi, habis dah tanda A kat badan agus. Baguslah. Bersih. Bebas kotoran degil. Sedegil norman.

Apa aku nak cerita ni? Sempena thaipusam ni, aku nak pergi merayau lah. Kata 1Malaysia baiiiii. Caudemau.

No comments: