10 December 2010

Cerita baru

Ok. Sekarang aku dah malas nak bagi alasan kenapa aku malas nak tulis blog dah. Aku tulis bila aku rasa nak marah, mengamuk dan sebagainya. Bila tak ada entri terbaru, maknanya aku dah semakin berperangai baik. Hahaha. Dan nampaknya, aku dah semakin waras sekarang. Yelah, bak kata orang, dah dewasa. Ecececeh. Geli mak nyah!

Sekarang berbalik kepada perkara sekarang yang terjadi. Yang dah lepas jangan dikenang. (Hahahaha..sebenarnya dah lupa apa yang aku buat di masa lepas. Banyak makan semut). Dua tiga hari ni, kakak aku sibuk sangat. Sikit-sikit sms. Sikit-sikit call. Rindu sangat dengan aku gamaknya. So suwittt. Tapi ini bukan rindu. No no no no (sambil tunjukkan jari telunjuk dan goyang ke kiri dan ke kanan). Ini sebab lain.

Nak tau sebabnya? Ok...
RAHSIA.

Gua dah penat type. Nanti gua rajin nak cerita, gua type lagi. Kalau gua malas, gua mintak tolong Azlan & the typewriter. Caudemau.

1 comment:

sayda dino said...

eleh. kasik rasia konon. lempang karang