24 November 2010

Depan orang pura-pura baik. Belakang orang ramai, perangai kau. Wow!

Salam,

Sungguh panjang tajuk ye.
Apa khabar? (Pertanyaan kepada diri sendiri sebab tak ada yang baca blog ni kecuali diri sendiri). Hampir-hampir sekali lagi nak delete blog ni sebab malas nak menulis. Bukan tak ada masa. Masa banyak sangat tapi sempat diisi dengan Mentalist. Patrick Jane memang comel. Lagi-lagi mata kuyu. Alahai.

Oh. Sebenarnya, niat nak menulis tiba-tiba melonjak-lonjak. Sangat teruja. Bukan apa. Kalau simpan di dada, boleh gila. Lagi-lagi jika kita berada dalam persekitaran yang tidak berapa sihat. Jadi, apa kata. Luahkan.

Macam ni lah.

Aku pelik dengan segelintir manusia. Pelik yang amat sangat. Bukan nak kata perangai aku tak pelik. Perangai aku pun pelik (bagi yang memang suka kutuk aku, aku mengaku aku juga pelik. Tapi masih lagi manusia la. Haha).

Kau. Tak kisah la kau yang mana. Kau kau kau. Jangan asyik kata orang tu salah. Orang tu tak betul. Umur dah tua. Fikirlah secara matang. Kalau nak mengumpat saja-saja, suka hati kau lah. Tapi kalau dah sampai menjatuhkan orang lain tu. Memang biadap. Saya ulangi. ANDA MEMANG BIADAP. Semua orang dah naik muak dengan kau-kau ni. Sebab kau-kau je yang hebat. What goes around, comes around. Ingat tu. Kalau ini bukan masa kau, mungkin anak cucu kau pulak orang akan buat macam tu.

Sekian, terima kasih.
Love,
Si mulut celupar ada ulser

No comments: