01 September 2010

Yelo yelo yelo......yawwwww

Ya Allah, lamanya tak menulis. Kesian kat blog aku. Bukan tak ada cerita. Cerita tu banyak sangat. Almaklumlah. Hari-hari mengumpat. Jadi, hari-hari ada cerita baru. Mula-mula ingat nak delete belog ni. Tapi bila pikir 2-3 kali, 4-5 kali, tak jadilah. Kalau aku delete, maknanya, dah 3 kali aku delete belog aku. Jatuh lah stendet gua.

Memandangkan lama tak tulis, jadi, aku tak nak lah mulakan cerita pasal mengumpat ke, cerita hal orang lain ke, mengutuk ke. Lagipun kan Ramadhan ni. Sempena Ramadhan, kenalah jaga mulut (memang menipu). Hati pun kena bersih (tipu lagi). Perangai kena elok (asyik menipu je).

Ok lah. Raya lagi 9 hari. Apa lagi yang belum siap? Semua nampaknya dah siap. Tinggal nak raya je.



p.s: ADA KE orang warna biru???