07 August 2010

Laman Sesawang

Memang gila betul. Dekat 5 bulan aku tak update blog. Rasa macam nak delete je blog ni. Tapi sayang pulak. Tak kisahlah orang baca atau tak. Gue enggak peduli. Gue bacain sorang diri udah.

Baru balik dari lepak kedai kopi. Gaya dewasa kan? Ada Sayda Dino a.k.a Dancing_queen, Nani Allen a.k.a ax_13, Zack Zorro a.k.a mama_deena, wanita yang tak ingat a.k.a apa, begitu juga dengab seet.Tapi macam biasala kalau jumpa, cerita benda yang sama. Seolah-olah zaman kecil tak ada kesudahan. Memang tak akan habis. Ada yang banyak rahsia, tapi tak
macam rahsia sebab diri sendiri yang cerita dan menyebarkan rahsia sendiri. Macam mana tu? Kesimpulannya, makin besar, mulut ikut sama besar. Haha. Rindu semua lah......


p/s : wish me luck. Sayda, ingat janji kau nak doakan aku.