24 February 2010

Shin Chan VS Hagemaru

Dulu aku memang minat lah nak dengan Shin Chan. Tapi tak minat macam Saydalah. Pergi jamban pun nak kena ada Shin Chan. Siapa tak tau Shin Chan memang mundur. Shin Chan bukan main lagi pemes. Siap ada komik. Ada kartun kat tv. Tapi sejak Bena perkenalkan aku dengan Hagemaru, aku dah mula hilang minat pada Shin Chan. Kartun dia aku rasa dah tak kow. Tapi bila fikir balik, dua-dua kartun ni entah apa-apa. Macam mana lah budak-budak boleh faham dan minat. Tapi Hagemaru memang layan habissss...zassssssssssss!!


Kartun apa lagi yang rasa-rasanya best? Kartun jelah. Geng Bas Sekolah tak termasuk.

3 comments:

Mell said...

dua2 kartun best ! hehehe

Echah Sarudin said...

mell, rasanya hagemaru lagi best. hahaha. lagi-lagi part carta dia. memang best... hehe

fara said...

aku ske geng bas skolah..