12 February 2010

Saya Mahu Kamu Semua!!

Aku dah semakin bingung. Bukan ada masalah dengan pelajaran. Masalah dengan kekasih pun bukan. Masalah keluarga pun bukan. Masalah kewangan memang sentiasa ada. Tapi tak pernah mengganggu gugat kehidupan. Apa punya masalah pun tak tahu.


Aku rasa kosong. Terlalu banyak yang aku fikir. Yang pasti, bukan tentang pelajaran.


Aku fikir, makin lama...makin kosong. Makin sunyi. Baru aku sedar. Semuanya dah membesar. Memang sedih. Masa kecik-kecik dulu, pemikiran semuanya tak matang. Nak beli tempe pun rebut-rebut. Tapi sekarang dah lain.


Sorang-sorang kawan aku dah mula tuju ke arah kehidupan masing-masing. Dan kebanyakannya ke arah kebaikan. Seronok tu memang seronok. Part yang tak seronok bila masing-masing dah mula sibuk. Sibuk nak berkahwin. Sibuk dengan pelajaran. Sibuk dengan kerjaya. Masa untuk bersama dah semakin kurang. Tapi aku kagum. Walaupun sibuk, semuanya masih mencari-cari peluang untuk duduk bersama. Cerita perkara yang sama berulang-ulang. Zaman sekolah. Memang tak pernah habis.



Harap-harap, 5 tahun akan datang, kita semua boleh berkumpul la. SEMUA ye. Bukan separuh-separuh. Pedorn, jangan pula berhasrat nak terus menetap kat Melbourne tu. Baliklah. Makan nasi lemak. Nadiawani pun. Lama betul nak tunggu semua ada. Korang semua ada, baru aku kahwin. OK...haha

2 comments:

sayda dino said...

aku pun nak semua. tak kisah lawak tu berulang2 atau apa

мyΞ'™ said...

ecah!

14/feb..happy birthday!!!