25 December 2009

Azam Tahun Baru!!!






Inilah aktiviti yang berfaedah sepanjang minggu ni. Sempena menyambut kedatangan Tahun Baru. Nampak semangat kan? Senaman ni sempena wedding Nani nanti sebab masa tu aku dengan Nani nak pakai baju lace yang koyak-koyak kat tangan sebab nak tunjuk muscle. Fokus fokus!!

2 comments:

Rahsia said...

babi betul upload yg muka aku macam bodo je. ada yang lain kan. letak letak!!! kalo aku tau aku delete gambar ni dekat mamak haritu

p/s: WOOOOO IKHLAS RONALDO hahahahaha

papillon putih said...

tu yang budak botak tu, budak tmn tun tu, suruh dia lari laju sikit. asyik ngelat je.