08 November 2009

Tak ada apa yang menarik

Semenjak dua menjak ni, rasanya tak ada apa yang menarik nak cerita. Semalam baru sampai uum. Hari nak balik ke rumah semula. Haha. Malas lah nak tinggal sini. Rasa malas nak bergerak pergi beli makanan. Malas nak keluar pintu pakai kasut pergi toilet, malas nak basuh baju, tunggu mesin basuh. Semuanya malas. Entah kenapa. Takkan sebab dah gemuk. Haha. Mungkin jugak. Jadi, apa-apa pun, jom balik rumah petang ni. yeh yeh.

Rasanya dah lama tak jumpa kawan-kawan. Mentol, Black Soy dan sebagainya...

2 comments:

saydino said...

sampai hati kau kantoikan akulah black soy...

Nani Allen said...

hahahahaha bodo doh sayda. HAHAHAHAHAHA aku x tahan